Comarch Mobile
Mobilne zarządzanie wieloma obszarami działania firmy
Comarch Mobile to pakiet aplikacji przeznaczony dla pracowników realizujących swoje zadania w terenie, na przykład w siedzibie klienta.
Rozwiązania mobilne Comarch to nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy: sprzedaż (SFA), POS, fakturowanie, magazyn, kadry, pracę przedstawicieli handlowych, serwis, backup danych czy analizy Business Intelligence.
W zależności od systemu Comarch ERP z jakim współpracuje aplikacja mobilna, dostępność poszczególnych funkcjonalności może być zróżnicowana.
Aplikacje mobilne dla firm
Sprzedaż i CRM
Aplikacja typu SFA umożliwia przeprowadzenie procesu sprzedaży bezpośrednio w siedzibie klienta. Pracownik mobilny ma możliwość wystawiania ofert, przyjmowania zamówień, wystawiania paragonów, faktur, wydań zewnętrznych oraz przyjmowania reklamacji. Terminarz umożliwia planowanie i realizację spotkań, kontaktów oraz zadań. Rozbudowana funkcjonalność wizyt umożliwia zastosowanie aplikacji praktycznie w każdej
branży. Całość dostępna jest na
smartfonach i tabletach opartych na platformie Android. Umożliwia monitorowanie pozycji GPS pracowników oraz komunikację z nimi poprzez wbudowany komunikator.
Zarządzanie
Aplikacja do zarządzania pracą pracowników mobilnych.
Umożliwia planowanie i monitorowanie stanu realizacji
działań prowadzonych przez pracowników działu sprzedaży lub serwisu, pracujących w terenie, również z poziomu map.
Zakupy
Comarch Mobile Zakupy to aplikacja dla przedstawicieli handlowych, zaopatrzeniowców oraz innych pracowników mobilnych, których głównym zadaniem jest negocjowanie najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu.
Serwis
Aplikacja pozwalająca na realizacje czynności serwisowych w dowolnym miejscu i czasie. Pracownik działu serwisu z poziomu urządzenia mobilnego może sprawdzić, jakie zlecenia serwisowe są do niego przypisane, jakie naprawy należy wykonać, jakie części i narzędzia musi pobrać, jak i wydrukować protokół potwierdzenia wykonania ZSR. Aplikacja Comarch MOBILE Serwis to również kompletne źródło informacji o serwisowanych urządzeniach oraz narzędzie do samodzielnego planowania czynności serwisowych.
Korzyści posiadania mobilnych rozwiązań Comarch
- stały dostęp do danych i możliwość wymiany informacji w dowolnym miejscu i porze
- usprawnienie procesu komunikacji, szybszy przepływ dokumentów
- obniżka kosztów operacyjnych, oszczędność czasu
- natychmiastowa reakcja na klientów i sytuacje w otoczeniu
- poprawa jakości obsługi – co przekłada się na wzrost satysfakcji klientów
- usprawnienie procesu składania i realizacji zamówień
- wydajniejsza i efektywniejsza realizacja zadań przez pracowników
Zapytaj o aplikacje mobilne Comarch dla Twojej firmy
Więcej informacji znajdziesz w naszym dziale sprzedaży: