Comarch POS
Comarch POS to aplikacja przeznaczona dla sprzedawców pracujących na stanowiskach kasowych oraz na zapleczu sklepu. Jej głównym zadaniem jest wykonanie wszystkich operacji związanych z obsługą klienta, jak również z przyjęciem i rozliczaniem towarów w sklepie.
Rozwiązanie zostało przygotowane z myślą o pełnej obsłudze procesów w sklepie, nie tylko tych związanych ze sprzedażą i działaniami posprzedażowymi, np. reklamacjami, ale również zatowarowaniem sklepu i obsłudze procesów na zapleczu.
POS na stanowisku sprzedaży
Praca z wieloma dokumentami
Dzięki takiemu rozwiązaniu, na jednym stanowisku możliwe jest obsłużenie kilku klientów jednocześnie.
Obsługa dowolnych form płatności
Między innymi gotówka, karta, bon lub płatności mieszane.
Obsługa szerokiego zakresu dokumentów
Paragony, faktury, faktury
zaliczkowe, zamówienia sprzedaży, oferty sprzedaży.
Brak uzależnienia od połączenia z siecią
Aplikacja pozwala na pracę offline z opcją automatycznego przejścia w tryb online w momencie wykrycia aktywnego połączenia z centralą.
Szeroki zakres integracji
Czytniki kodów
kresowych, terminale kart płatniczych, drukarki
fiskalne, szuflady kasowe, bramki liczące klientów.
Prosta i intuicyjna praca
Nowoczesny interfejs, dostosowany do ekranów dotykowych, zaprojektowany tak, aby umożliwić pracę osobom bez doświadczenia, co ułatwia wprowadzenie nowego pracownika.
Promocje pakietowe
Dzięki rozbudowanej formie konfiguracji promocji i rabatów możliwe jest odwzorowanie różnego rodzaju akcji promocyjnych, pracownik na stanowisku kasowym nie musi pamiętać jakie warunki obowiązują, system naliczy rabaty automatycznie.
Wystawianie oraz realizacja zamówień
Sprzedawca może wydać klientowi towary zamówione w sklepie internetowym Comarch e-Sklep lub innym kanale sprzedaży, jak również może zamówić towary dla klienta z odbiorem w wybranym sklepie lub dostawą do domu.