Nasza okazja jest już blisko. Promocja trwa tylko 1 dzień.
Upgrade Premium można zamówić kontaktując się z naszym działem sprzedaży: INFO@ET.COM.PL
Już ponad 70 tys. Klientów korzysta z systemu Comarch ERP Optima. Dlatego, dbając o lepszą jakość wsparcia telefonicznego, od 14 października 2019 r. Comarch wprowadził nowy produkt o nazwie Upgrade Premium mający na celu m.in. skrócenie czasu oczekiwania na konsultacje telefoniczne dotyczące oprogramowania Comarch ERP Optima.
Wsparcie telefoniczne dla użytkowników Comarch ERP Optima w ramach Upgrade’u Premium świadczone jest w godzinach 8:00-18:00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 9:00-14:00. Oprócz rozmów telefonicznych oraz szybkich odpowiedzi na maila, pakiet obejmuje możliwość korzystania z pakietu szkoleń elektronicznych przez cały okres trwania licencji. Upgrade Premium może zakupić każdy klient Comarch ERP Optima posiadający program na gwarancji, bez względu na liczbę stanowisk, ilość modułów czy też ich wersji.
Aby nabyć Upgrade skontaktuj się z Eden Technology – Autoryzowanym Partnerem Comarch