Klient i jego cel biznesowy
Jagram S.A. proponuje największą w Polsce ofertę drewnianych altan, pergoli i paneli ogrodzeniowych dla klientów indywidualnych a także firm urządzających tereny zielone i sklepów ogrodniczych.
Klient oczekiwał, że system będzie pilnował zamówień i zakupów oraz zapewniał pełną kontrolę przyjęć towarów i realizacji ich dostaw oraz wydań magazynowych.
Musi być perfekcyjnie dopasowanym narzędziem, wspierającym działania biznesowe, pozwalającym rozwijać skrzydła i trwale podnosić przewagę konkurencyjną.
Dzięki Comarch ERP XL osiągnęliśmy płynność przepływu informacji oraz kontroli, planowania i rejestracji wszystkich działań w firmie.
Pełne wsparcie procesów z obszaru handlu i dystrybucji, zarówno od strony sprzedażowej jak i zakupowej
Rozwiązania Comarch ERP XL obsługują proces planowania zaopatrzenia i pozwalają na szybkie reakcje na styku sprzedaż – zakupy i stałe utrzymywanie poziomu zapasów odpowiadającego rzeczywistemu popytowi.
Jeden system zarządzający wszystkimi procesami biznesowymi
Wszystkie informacje związane ze sprzedażą, gospodarką magazynową i zaopatrzeniem są gromadzone przez system, co pozwala na analizy i błyskawiczne reagowanie na potrzeby klientów.
Usprawnienie procesu wysyłek
Dokumenty spedycyjne wysyłane są elektronicznie do systemów informatycznych spedytorów. Pozwala to na natychmiastową wysyłkę towaru i eliminuje błędy.
Optymalizacja procesu obsługi zamówień
Każdy z pracowników dostaje dokładną instrukcję tego, co należy przygotować; system porządkuje kolejne etapy realizacji zamówień w taki sposób, aby proces kompletacji przebiegał jak najszybciej i bez pomyłek.
Dzięki elastyczności Comarch ERP XL udało się dopasować funkcjonalności do szczególnych wymagań Spółki.
Dodatkowym rozwiązaniem zastosowanym w Jagram S. A. jest nasz autorski mechanizm windykacji – system kontroli należności powiązany z automatycznym mailingiem i generowaniem dokumentów (wezwania do zapłaty)który gwarantuje uproszczenie, zorganizowanie i zautomatyzowanie windykacji. Zobacz jak to działa >
Zdecydowanie poprawiono ergonomię wystawiania korekt sprzedaży – specyficznych dla obsługi odbiorców sieciowych.
Nieocenione okazały się także rozbudowane struktury promocji i rabatów, przeliczniki opakowań, współpraca z drukarkami etykiet.
Automatyczne mailowe powiadomienia klienta o wysyłce zamówienia.
Od teraz cykl sprzedaży i wysyłki towaru to płynny i jednolity ciąg wydarzeń pilnowany przez system od wydania do doręczenia. System pozwolił zoptymalizować proces logistycznej obsługi zamówień i wyeliminować ewentualne pomyłki asortymentowo – ilościowe, a w dalszej perspektywie zapewnia satysfakcję odbiorców z właściwego poziomu obsługi. Czytaj więcej>
Z systemem Comarch ERP XL Twój zespół zyska znaczne usprawnienia procesów i większą wydajność.
Realizacja wszelkiego rodzaju transakcji handlowych, zarówno krajowych, jak i zagranicznych, w tym obsługa specyficznych przypadków sprzedaży (m. in. tax free, obrót złomem, obrót towarami koncesjonowanymi, obsługa kaucji).
Uporządkowanie obiegu dokumentów handlowych, od zapytań ofertowych, przez oferty, zamówienia, aż po faktury/paragony
Uproszczenie i skrócenie czasu wystawiania dokumentów handlowych dzięki możliwości tworzenia dokumentów na bazie innych dokumentów.
Skuteczna obsługa posprzedażowa: ewidencja oraz realizacja różnych scenariuszy reklamacyjnych, automatyczne korekty i efektywna obsługa zwrotu towarów.
Zarządzanie płatnościamikontrahentów (prelimi-narz płatności, obsługa operacji kasowo-bankowych).
Z programu Comarch ERP XL korzysta już ponad 5500 firm, z różnych branż i sektorów rynku.