Jedną z najważniejszych zmian w nowej wersji jest możliwość podzielenia karty obiegu na zakładki. Dzięki tej opcji można tak ułożyć dane na karcie procesu aby w jeszcze większym stopniu zwiększyć ergonomię pracy. Ta funkcjonalność sprawdzi się zwłaszcza w przypadku obiegów z dużą ilością kontrolek. Dodatkowo, podział na zakładki ma pozytywny wpływ na wydajność systemu pod kątem czasu otwierania dokumentów.
Istotną kwestią jest też możliwość szerszego wykorzystania Comarch OCR. Do tej pory faktury mogły być przetwarzane tylko na podstawie skanów, które znalazły się w odpowiednim folderze (skany lub załączniki z maili) natomiast od nowej wersji system może przetwarzać również załączniki dodane na istniejącym dokumencie. Oznacza to, że automatyczne uzupełnianie danych może odbywać się z poziomu pozostałych platform (mobile oraz web) – co świetnie sprawdzi się w przypadku pracy na telefonie. W takim scenariuszu wystarczy, że użytkownik zrobi zdjęcie faktury a po chwili dokument zostanie wypełniony danymi.
W zakresie przetwarzania faktur i skanów została również oprogramowana funkcjonalność bezpośredniego połączenia ze skanerem z poziomu punktów ACD (automatyczne generowanie dokumentów). Dla tej funkcjonalności zostały również wprowadzone dedykowane opcje przy współpracy ze skanerami EPSON, które są rekomendowane do pracy z Comarch DMS.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o wymienionych a także pozostałych nowościach dostępnych w systemie Comarch DMS (dokument o zmianach >>>) oraz do zaktualizowania aplikacji do najnowszej wersji.