W trakcie webinaru zobaczysz w praktyce dwa rozwiązania usprawniające obieg dokumentów w firmie:
Sprawne zarządzanie procesami i dokumentacją oraz dostęp do dokumentów firmy z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu, nigdy nie były tak ważne, jak obecnie, gdy wiele przedsiębiorstw działa w trybie pracy zdalnej. To dobry czas, aby przybliżyć rozwiązania automatyzujące obieg dokumentów i procesów – Comarch DMS i Comarch OCR.
Webinar będzie wyjątkowy, bo głos będzie też oddany Klientowi. Osoba odpowiedzialna za obieg dokumentów w sklepie internetowym z suplementami diety, odżywkami i zdrową żywnością, podzieli się swoimi doświadczeniami z zakresu wykorzystania Comarch DMS i Comarch OCR.
Przedpremierowo zaprezentowana zostanie nowa wersja aplikacji mobilnej DMS i promocyjna oferta na pakiet DMS + OCR.
W każdej firmie, nieważne czy mówimy tu i mikro- czy dużym przedsiębiorstwie, mamy do czynienia z szeregiem różnego typu dokumentów. Im więcej tych dokumentów, tym trudniej nad nimi zapanować. Przykładem mogą być tu faktury kosztowe, których miesięcznie, w zależności od skali działania może pojawiać się od kilkunastu do kilku tysięcy. Ich wprowadzanie, opisywanie czy przekazywanie potrafią zająć sporo cennego czasu pracowników. Aby zniwelować poświęcony na te prace czas do minimum oraz przenieść procesy do wersji cyfrowej warto wykorzystać dedykowane do tego narzędzia, którymi są Comarch DMS i OCR.
› wiele czynności przebiega automatycznie › oszczędzamy czas › eliminujemy ryzyko pomyłek.