Comarch Mobile Serwis to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę serwisantów poprzez:
dostęp do pełnej informacji na temat wszystkich parametrów urządzeń,
dostęp do historii zrealizowanych napraw danego urządzenia,
dostęp do listy przeglądów gwarancyjnych wraz z możliwością ich planowania,
realizację czynności serwisowych zaplanowanych przez kierownika w Comarch Mobile Zarządzanie lub Comarch ERP XL,
planowanie czynności serwisowych dla siebie lub innych serwisantów, np. w sytuacji, kiedy w trakcie pobytu u Klienta nie udało się naprawić urządzenia lub okazało się, że do wykonania naprawy wymagane są inne kompetencje,
wystawienie paragonu lub faktury za wykonaną usługę i zużyte materiały z wykorzystaniem Comarch Mobile Sprzedaż,
drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów, np. protokołów serwisowych,
planowanie i realizowanie wizyt serwisowych, z wykorzystaniem wzorców wizyt definiowanych w systemie Comarch ERP XL oraz intuicyjnego Terminarza,
wykorzystanie różnych typów elementów wizyt, co umożliwia zdefiniowanie dowolnego wymaganego sposobu postępowania przy naprawie u Klienta, np. wykonanie zdjęcia przed i po naprawie,
analizowanie przeprowadzonych działań z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia,
rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu z innymi serwisantami.
Monitorowanie
Serwisanci przebywający w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:
rejestrowania pokonywanych tras do klientów,
określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań (np. wystawienie faktury, wykonanie zdjęcia urządzenia) oraz statusów pracy (tj. załadunek, korki),
komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie,
przeglądania zarejestrowanych tras w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę internetową.
Z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie tras przejazdów serwisantów wraz z możliwością planowania działań z wykorzystaniem wiedzy o ich położeniu.
Zaplanuj wizytę serwisową dostosowaną do realizacji zlecenia
Tworząc wzorzec wizyty można skorzystać z elementów, które umożliwiają m.in.:
rejestrację czynności wykonanych u Klienta,
realizację czynności zaplanowanych z centrali,
windykowanie należności, jeżeli Klient nie zapłacił za poprzednie usługi,
przeprowadzenie ankiet, np. w celu sprawdzenia satysfakcji z wykonywanych usług,
[contact-form-7 id="448" title="Zapytaj o ofertę pop-up pl"]
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zamknij