Profesjonalne narzędzie do obsługi klienta w terenie
Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem. Przekonaj się jak aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.
Aplikacja Comarch Mobile Sprzedaż to:
-
ergonomiczny interfejs,
-
nieograniczony dostęp do danych z każdego miejsca i o każdej porze (także offline),
-
możliwość wygodniejszego przedstawiania oferty handlowej,
-
intuicyjny Terminarz,
-
możliwość stworzenia na telefonie czy tablecie każdego rodzaju dokumentu handlowego.

Usprawnienia podczas wystawiania dokumentów
Intuicyjny interfejs aplikacji ułatwia szybkie wystawianie dokumentów oraz:
-
wykorzystanie skanera kodów kreskowych lub mobilnej klawiatury w celu dodania towarów do koszyka,
-
dostęp do szczegółowych informacji o produktach, ich dostępności w magazynach firmy, obowiązujących rabatach,
-
dopełnianie zamawianego towaru do pełnych jednostek zbiorczych (kartonów, palet, skrzynek),
-
weryfikację warunków koncesji określonych na towarach,
-
automatyczne naliczanie zdefiniowanych w centrali warunków handlowych m.in. promocji, limitów kredytowych czy kontroli marży,
-
drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
-
wysyłanie wiadomością e-mail wydruków PDF dokumentów (kopii zamówień, faktur),
-
obsługa programów lojalnościowych oraz promocji pakietowych,
-
windykację – rozliczanie należności i zobowiązań kontrahentów,
-
rejestrację reklamacji zakupionego przez klienta towaru oraz monitorowanie statusów realizacji reklamacji,
-
sprzedaż kompletów (zestawów kilku towarów),
-
analizowanie danych z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia, wydruku oraz wysłania w wiadomości e-mail,
-
elastyczny wybór płatnika, odbiorcy oraz adresu dostawy podczas rejestracji transakcji,
-
możliwość ręcznego nadania upustu przez przedstawiciela podczas negocjacji z klientem,
-
określanie budżetu, maksymalnych limitów do wykorzystania przez przedstawiciela podczas nadawania upustów.

Pozyskanie i utrzymanie klienta
W aplikacji mobilnej na smartfonie lub tablecie przedstawiciel handlowy ma dostęp do niezbędnych danych dotyczących swoich kontrahentów, między innymi do:
- szczegółowych informacji o klientach t.j. danych teleadresowych, rejestracyjnych, preferowanych sposobach dostawy, płatnościach, osobach kontaktowych oraz decyzyjnych,
- nierozliczonych oraz przeterminowanych płatności powiązanych z kontrahentem,
- weryfikacji online kontrahenta po numerze NIP (w bazie GUS, VIES oraz w systemie ERP) z możliwością szybkiej rejestracji nowego klienta na urządzeniu mobilnym,
- zdefiniowanych warunków handlowych m.in. limitów kredytowych, dostępnych dla klienta promocji, form płatności.
- załączników przypisanych do kontrahenta (np. skanu umowy) z możliwością dodania nowych załączników,
- szczegółowych raportów częstości transakcji czy rankingu sprzedanych towarów przez klienta.