Comarch Mobile Zakupy to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych, wyróżniająca się m.in.:
bezpieczeństwem danych aplikacji poprzez szyfrowanie bazy mobilnej,
ergonomią interfejsu dostosowanego do codziennej pracy przedstawicieli handlowych, w celu szybkiej rejestracji zamówień zakupu oraz realizacji wizyt u dostawców,
elastycznością dostosowania funkcji i danych udostępnianych pracownikom mobilnym w zależności do potrzeb danej branży.
Aplikacja mobilna zapewnia dostęp do aktualnych danych oraz umożliwia pracę offline w terenie. Intuicyjny interfejs aplikacji ułatwia szybkie wystawianie dokumentów.
Mobilny system sprzedaży – interfejsy aplikacji:
Usprawnienia podczas wystawiania ofert i zamówień zakupu
wykorzystanie skanera kodów kreskowych lub mobilnej klawiatury w celu dodania towarów do koszyka,
dostęp do szczegółowych informacji o produktach,
dopełnianie zamawianego towaru do pełnych jednostek zbiorczych (kartonów, palet, skrzynek),
automatyczne naliczanie zdefiniowanych w centrali warunków handlowych m.in. promocji,
drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
wysyłanie wiadomością e-mail wydruków PDF dokumentów (kopii zamówień),
analizowanie danych z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia, wydruku oraz wysłania w wiadomości e-mail.
Zaplanuj wizytę zakupową dostosowaną do Twoich potrzeb
dodanie dokumentu z możliwością określenia na wzorcu towarów proponowanych oraz wymaganych,
przeprowadzenie ankiety,
wykonanie zdjęcia (merchandising),
sporządzenie raportu obecności towarów własnych i/lub towarów konkurencji w sklepie,
wydawanie materiałów promocyjnych/marketingowych,
sporządzenie notatki ze spotkania.
Działania CRM
planowanie oraz realizację wizyt handlowych z użyciem dowolnie zdefiniowanych i nazwanych wzorców wizyt,
rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z dostawcą,
wykorzystanie zdefiniowanych wzorców z systemu ERP czyli schematów prowadzenia wizyt u kontrahenta, składających się z różnych elementów, w celu zwiększenia skuteczności kontaktów oraz dopasowania wizyt do różnych branż,
łatwe kopiowanie wizyt czy tygodniowych planów spotkań,
planowanie wizyt z dostawcą na podstawie zdefiniowanej w systemie częstotliwości kontaktów,
realizacja działań zaplanowanych oraz zleconych przez kierownika w aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie,
możliwość odrzucenia, przełożenia oraz wstrzymania wizyty,
prezentacja materiałów, katalogów produktów załączonych do wizyty,
weryfikacja skuteczności wizyt na podstawie dostępnych raportów.
[contact-form-7 id="448" title="Zapytaj o ofertę pop-up pl"]
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zamknij