Zintegruj własny sklep z platformą e-commerce i zarabiaj więcej
Autor: Aneta |4 min. czytania
Handlujesz w internecie i chcesz zwiększyć zasięg oraz przychody ze sprzedaży? Najlepszym rozwiązaniem jest wielokanałowa sprzedaż i dotarcie do jak największego grona potencjalnych odbiorców. Wypromowanie własnego sklepu od podstaw zajmuje sporo czasu i energii w porównaniu z możliwością skorzystania z platformy sklepowej. Popularne witryny e-commerce odwiedza codziennie tysiące internautów. Dla wszystkich e-sprzedawców, w tym właścicieli sklepów internetowych, sprzedaż w popularnym serwisie może stanowić sposób na promocję sklepu pod własną marką. To jednocześnie dobra reklama oraz możliwość uzyskania wartościowych linków prowadzących do sklepu.
Odpowiednio dobrana platforma e-commerce na pewno przełoży się na sukces Twojego e-sklepu
Gdy platforma jest elastyczna i dobrze zintegrowana z innymi usługami, korzystanie z niej jest świetnym miejscem do zarządzania sprzedażą. Działanie programu ma przede wszystkim zaoszczędzić czas, zmniejszyć ilość pracy i generowanych błędów podczas całego procesu sprzedaży. Istotny jest też aspekt finansowy – mamy niższe koszty administracyjne obsługi zamówienia jak również potrzebujemy mniejszej ilości osób. Takie rozwiązanie ma też służyć wzrostowi zadowolenia klienta, bo któż z nas nie lubi po złożonym zamówieniu otrzymać od razu informacji o płatności, a po niej otrzymać fakturę z informacją numeru paczki i czasu jej dostarczenia.
Nasz Klient udostępnia swoje stany magazynowe w oponeo.pl
Firma ITR CEE Sp. z o. o. jest oficjalnym dystrybutorem i reprezentantem interesów japońskiego producenta opon premium YOKOHAMA. Oprócz rynku polskiego, opony YOKOHAMA w dystrybucji ITR CEE dostępne są także w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej: na Ukrainie, w Białorusi, Obwodzie Kaliningradzkim, Bułgarii i Mołdawii. ITR CEE należy do japońskiej grupy ITOCHU – globalnej firmy handlowej posiadającej około 120 oddziałów w 63 krajach.
kupujący online oczekują informacji o dostępności produktu
System Comarch ERP XL Klienta zintegrowaliśmy z platformą oponeo.pl. W efekcie Klient otrzymał dostęp do błyskawicznych aktualizacji stanów magazynowych opartych na zdarzeniach. Informacja o zamówieniu w sklepie internetowym natychmiast przesyłana jest do systemu Comarch ERP XL, który aktualizuje stan magazynowy przekazując informację o zmianie w ciągu kilkunastu sekund do wszystkich pozostałych kanałów sprzedaży.
Z Comarch ERP XL możliwe jest stworzenie integracji z niemal każdą platformą e-commerce
Dwukierunkowa integracja bazy danych systemu Comarch ERP XL z oponeo.pl jest narzędziem umożliwiającym dostęp do jednego z największych źródeł zamówień. Stan produktów w sklepie jest aktualizowany w czasie rzeczywistym, dlatego nie ma szans, by ktoś kupił produkt, którego realnie nie ma na stanie. Z pozoru mała rzecz, a zaoszczędza wiele czasu i nerwów.
Co zyskał nasz Klient:
➡ czas – bo nie musi kontrolować stanów towarowych na serwisach zewnętrznych
➡ lepszą wydajność – dzięki automatycznej rezerwacji towaru po zamówieniu
➡ szybkość – aktualizacja stanów magazynowych w różnych kanałach sprzedaży
Mamy nadzieję, że dzięki temu wpisowi poznałeś narzędzia, które pozwolą przenieść Twój e-biznes na kolejny poziom!
Potrzebujesz integracji dla swojego sklepu? Szukasz efektywnego rozwiązania e-commerce?
Realizujemy wdrożenia dla każdej marki, uwzględniając specyfikę branży, produktu, modelu biznesowego. Rozwijaj z nami swój projekt >
[contact-form-7 id="448" title="Zapytaj o ofertę pop-up pl"]
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zamknij