PONAD 70 SKUTECZNYCH WDROŻEŃ COMARCH ERP XL

Jako najstarszy Partner Comarch w Warszawie, wdrażamy system Comarch ERP XL od momentu wprowadzenia tego produktu na rynek. Przez te kilkanaście lat zbudowaliśmy wysokie kompetencje merytoryczne i metodyczne. Przygotowaliśmy dla naszych Klientów szereg dedykowanych rozwiązań rozszerzających funkcjonalność bądź zwiększających ergonomię pracy w Comarch ERP XL.

 

 

comarch erp xl

 

 
 
 

SYSTEM COMARCH ERP XL PRACUJE JUŻ DLA PONAD 5,500 PRZEDSIĘBIORSTW – PRZECZYTAJ DLACZEGO WARTO DO NICH DOŁĄCZYĆ

 

Comarch ERP XL optymalizuje biznes średnich i dużych firm, jest od lat najczęściej kupowanym systemem klasy ERP w Polsce. Rozwiązanie dedykowane firmom produkcyjnym, usługowym (w tym serwisowym) oraz handlowym, umożliwia organizacji szybki rozwój i maksymalizację wydajności zespołu. Program wybierany jest również przez spółki giełdowe. Dzięki licznym wdrożeniom system posiada wbudowane rozwiązania branżowe (m.in. dla branż: RTV/AGD, budowlanej, metalowej, elektrycznej, odzieżowej, rolno-spożywczej). 

 

–  Zintegrowane narzędzia analityczne – Business Intelligence. Gotowe raporty z możliwością ich modyfikacji lub łatwe tworzenie nowych. Zintegrowane z danymi GUS. Zaawansowany mechanizm do tworzenia analiz, raportowania, prognozowania i budżetowania.

–  Wbudowane rozwiązania branżowe zbudowane na bazie wiedzy dziedzinowej

–  Bogata gama modułów

–  Kompleksowość: pełna integracja z aplikacjami mobilnymi, iBard24 oraz rozwiązaniami e-Commerce

 

Wybierz optymalny zestaw rozwiązań – poznaj obszary dostępne w ramach Comarch ERP XL:

comarch xl

 

  • Handel i dystrybucja – skuteczne wsparcie zadań sprzedażowych i około sprzedażowych. Narzędzie wspomaga przedsiębiorstwo zarówno od strony sprzedażowej (realizacja transakcji, dostęp do wielu kanałów prowadzenia sprzedaży, zarządzanie siecią sprzedaży detalicznej), jak i od strony zakupowej (poprzez optymalizację zamówień, czy zapewnienie dostępności asortymentu). 

Jeśli masz zespół sprzedaży, mamy dla Ciebie coś wyjątkowego

Elektroniczna wymiana dokumentów, która pozwala na wymianę elektronicznych dokumentów z dostawcami i odbiorcami, co staje się standardem, szczególnie w przypadku współpracy z sieciami handlowymi. 

Realizacja wszelkiego rodzaju transakcji handlowych, zarówno krajowych, jak i zagranicznych, w tym obsługa specyficznych przypadków sprzedaży (m. in. tax free, obrót złomem, obrót towarami koncesjonowanymi, obsługa kaucji).

Uproszczenie i skrócenie czasu wystawiania dokumentów handlowych dzięki możliwości tworzenia dokumentów na bazie innych dokumentów

Łatwe zarządzanie zamówieniami — możliwość optymalizacji według różnych kryteriów, np. najniższa cena, najkrótszy termin dostawy, minimalna ilość dostawców; zamawiane zasoby mogą być od razu automatycznie przydzielane do zamówień odbiorców oczekujących na dany towar.

 

  • Gospodarka magazynowa – dzięki Comarch XL otrzymujemy sprawną realizację wydanych dyspozycji magazynowych, a także stałą kontrolę nad poziomem zapasów w magazynie. Użytkownik otrzymuje również wsparcie w obszarze gospodarki magazynowej polegające m.in. na eliminacji pomyłek, dzięki czemu asysta procesów związanych z logistyką staje się odczuwalna.

  • Produkcja i kompletacja – obsługa obszaru związanego z planowaniem, realizacją oraz rozliczaniem produkcji, zarówno jednostkowej, jak i seryjnej. W ramach systemu zdefiniować możemy technologię, określić marszrutę produkcyjną, stworzyć harmonogram produkcji, a także zrealizować i nadzorować proces produkcyjny.

  • Serwis i remonty – kompleksowe zarządzanie zleceniami serwisowymi oraz parkiem maszynowym. Ewidencja i realizacja zleceń serwisowych odbywać się może dla zewnętrznych podmiotów, ale również w obrębie przedsiębiorstwa (związek z utrzymaniem ruchu w firmie). W obu przypadkach użytkownik otrzymuje narzędzie do realizacji procesów typowych dla obszaru serwisowego. 

  • CRM – ewidencja kontaktów, zarządzanie zadaniami i wizytami handlowymi oraz pomoc w planowaniu i realizacji kampanii do klientów.

  • Analizy i raporty, controlling – wsparcie w podejmowaniu decyzji poprzez zarządzanie obiegiem informacji z każdego obszaru firmy z wykorzystaniem narzędzi klasy Business Intelligence.

Raporty elastycznie prezentowane w wielu układach i przekrojach (tabele, wykresy, mapy), obejmujące wszystkie procesy zachodzące w firmie.

Możliwość prostego, samodzielnego tworzenia raportów przez pracowników za pomocą myszki („przeciągnij i upuść”), lub wykorzystania bazy kilkudziesięciu standardowych, gotowych do zastosowania analiz. 

Automatyczne powiadomienia i alerty e-mail o wszelkich nieplanowanych odchyleniach. 

Dostęp do analiz za pośrednictwem przeglądarki internetowej, poczty elektronicznej oraz urządzeń mobilnych — wygodne rozwiązanie dla osób pracujących poza biurem.

 

  • Procesy – automatyzacja powtarzalnych działań i schematów postępowania oraz zarządzanie wewnętrznym obiegiem dokumentów.

  • Praca mobilna – realizacja procesów sprzedażowych, magazynowych oraz zarządczych z wykorzystaniem urządzeń przenośnych.

  • Sprzedaż internetowa – dodatkowy kanał dotarcia do klientów poprzez sklep internetowy lub wirtualną galerię handlową.

  • Zabezpieczanie danych – gwarancja bezpieczeństwa dla firmowych danych poprzez ich automatyczną archiwizację.

  • Platforma B2B – wzmocnienie współpracy ze stałymi kontrahentami za pośrednictwem dedykowanego pulpitu internetowego.

  • Finanse i księgowość – usprawnienie obowiązkowej ewidencji zdarzeń gospodarczych oraz dostarczenie kompleksowej informacji zarządczej.

  • Kadry i płace – pełne wsparcie procesów kadrowo-płacowych bez względu na formę zatrudnienia.

  • Środki Trwałe – skuteczne zarządzanie środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi oraz wyposażeniem.

  • Pulpity dla pracowników – profesjonalna obsługa pracownicza dostępna dla każdej osoby w firmie.

  • Elektroniczna wymiana dokumentów – usprawnienie współpracy z partnerami biznesowymi przez eliminację dokumentów papierowych.

Użytkownicy pracujący w różnych działach, wykorzystujący do swoich codziennych zadań różnorodne moduły, pracują na tej samej bazie danych. Dzięki temu wszelkie zmiany wprowadzane w jednym miejscu, dotyczące m.in. kontrahentów, indeksów materiałowych, faktur, czy zamówień, są od razu widoczne dla innych użytkowników systemu. Takie podejście sprawia, że informacja w znacznie krótszym czasie dociera do wszystkich osób, a ponadto unikamy konieczności dublowania oraz synchronizacji danych między różnymi systemami, eliminując przy tym ryzyko powstania błędów wynikających z przenoszenia informacji. Oczywiście dostęp do poszczególnych miejsc systemu i danych warunkuje posiadanie odpowiednich uprawnień przypisanych pracownikom.

 

Comarch MES

MES czyli system realizacji produkcji (z ang. manufacturing execution system)

 Korzystając z tej aplikacji, pracownicy realizujący operacje produkcyjne mogą ewidencjonować postęp wykonywanych czynności za pomocą ekranów dotykowych bezpośrednio na stanowisku pracy m.in. szybko rejestrować uruchomienie operacji, wprowadzać informacje o wykonanych działaniach oraz informować o zakończeniu operacji produkcyjnych. AplikacjaMES jest w pełni responsywna czyli elastycznie dostosowuje się do rozdzielczości ekranu, dzięki temu może być wykorzystywana na różnych urządzeniach (panelach produkcyjnych, komputerach, urządzeniach mobilnych).

Comarch MES

Więcej informacji o Comarch ERP XL

 

Powrót

Zapytaj konsultanta