Comarch mPOS
Comarch Retail mPOS to rozwiązanie przeznaczone na urządzenia mobilne, którego zadaniem jest wsparcie obsługi procesów związanych z funkcjonowaniem sklepów.
Dzięki aplikacji pracownik sklepu otrzymuje możliwość realizacji procesów przyjęć towarów do sklepu bezpośrednio na sali sprzedaży lub magazynie sklepu, bez konieczności skanowania towarów na stacjonarnym stanowisku Comarch Retail POS.
W obszarze wydań towarów Comarch Retail mPOS ma zadanie wspierać procesy związane z kompletacją w sklepie zamówień klientów złożonych drogą internetową z opcją odbioru własnego. Aplikacja wspiera również procesy związane z kompletacją artykułów na potrzeby przesunięć towarów do innych sklepów lub centrali.
Kolejnym zadaniem aplikacji jest wsparcie procesów związanych z mobilną inwentaryzacją artykułów. Pracownik sklepu korzystając z Comarch Retail mPOS może realizować odczyty inwentaryzacyjne zlecane z systemu ERP lub stanowiska Comarch Retail POS.
Mobilna obsługa procesów w sklepie
Praca na urządzeniach mobilnych
Pozwala na realizację procesów bezpośrednio na sali sprzedaży lub magazynie sklep.
Obsługa dowolnych form płatności
Między innymi gotówka, karta, bon lub płatności mieszane.
Procesy magazynowe w sklepie
Potwierdzenie artykułów przyjmowanych do sklepu w ramach nowej dostawy, przygotowanie wysyłki towarów oczekiwanych w innych sklepach, zwrot artykułów do centrali oraz wsparcie realizacji inwentaryzacji.
Obsługa kompletacji
Wsparcie procesów kompletacji towarów na potrzeby obsługi zamówień sprzedaży.