Usługi wsparcia Comarch ERP
Eden Technology świadczy usługi serwisowe związane z wdrażanymi systemami erp. Zespół wykwalifikowanych specjalistów, których wiedza potwierdzona została specjalistycznymi certyfikatami oprogramowania Comarch ERP, wspiera naszych Klientów w następującym zakresie:
-
ADMINISTRACJA COMARCH ERP XL
-
ADMINISTRACJA COMARCH ERP ALTUM
-
ADMINISTRACJA COMARCH ERP OPTIMA
Stworzyliśmy dedykowany Dział Obsługi Klienta oraz indywidualny panel zgłoszeń w systemie dla każdego Klienta. W ramach usług serwisowych zapewniamy:
-
dostęp do dedykowanego zespołu pierwszej linii wsparcia użytkowników
-
zdalne wsparcie – połączenia terminalowe
-
gwarantowane godziny wsparcia
-
dostęp do webowego systemu ewidencji zgłoszeń
-
skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów
-
bieżącą informację o realizacji zgłoszeń i o stanie rozliczeń
-
obsługę przez profesjonalnych konsultantów:
posiadamy 25 Certyfikatów Comarch ERP Optima, 23 Certyfikaty Comarch ERP XL, Certyfikat Specjalisty Business Intelligence, 10 Certyfikatów – Kompetencja: Biura Rachunkowe, 9 Certyfikatów – Kompetencja: Handel Detaliczny
Dlaczego potrzebujesz wsparcia systemu ERP?
Zastanów się, ile kosztują Cię godziny pracy spędzonej nad oprogramowaniem w sytuacjach kryzysowych? Gdy już wypróbowałeś bezskutecznie wszystkie możliwości i okazuje się, że nie znajdziesz rozwiązania? Bądź sprytniejszy! Rozwiązanie problemu leży w znalezieniu osób, które umieją go rozwiązać.

|
OUTSOURCING ERP
w czasie, kiedy Ty zajmujesz się swoimi obowiązkami, odpowiednio wykwalifikowany serwis przejmie odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie systemu
-
niższy i możliwy do zaplanowania z góry koszt utrzymania i rozwoju systemu ERP
-
koncentracja pracowników na podstawowym zakresie obowiązków
-
wysokie parametry w zakresie ciągłości działania biznesu, dzięki dostępności i wydajności systemów
-
wybór obszarów wsparcia w zależności od strategii firmy
|
Jak działa nasz serwis?
Ponad 80% zgłoszeń jest załatwianych „od ręki” lub w ciągu 4 godzin w dni robocze. Pozostałe – na ogół mniejszego priorytetu załatwiamy średnio w 2 dni robocze. Nie ma w tym nic niezwykłego, ponieważ efektywność zespołu serwisowego jest wprost proporcjonalna do kompetencji oraz ilości konsultantów, a my do dyspozycji naszych Klientów mamy 8 specjalistów z dziedziny systemów Comarch ERP.
Ile to kosztuje?
Wyceniamy pracę na podstawie rzeczywistej czasochłonności, pierwszą jednostką rozliczania jest już 15 minut! Bez wsparcia serwisu oszczędzisz grosze, a możesz dużo stracić. Dzięki dostępności i wydajności systemów zapewnimy ciągłość działania Twojego biznesu. Wpisz w formularzu swój email lub numer telefonu, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przedstawi Ci naszą ofertę: zapytaj o ofertę na serwis Comarch ERP>
Obsługa priorytetowa
W sytuacjach kryzysowych, w ramach umowy, jesteśmy w stanie zagwarantować priorytetową obsługę przez wszystkie działy naszej firmy zajmujące się świadczeniem pomocy użytkownikom. Pomoc ta obejmuje zarówno stronę techniczną, jak i konsultację z zakresu funkcjonowania systemów.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zamknij