Zdalne świadczenie usług serwisowych odbywa się poprzez połączenie konsultanta z komputerem użytkownika. Zespół naszych specjalistów prowadzi stałą pomoc zdalną, a w wypadku poważnych awarii podjęcie działań na miejscu u klienta. Możliwość rozwiązania zaistniałego problemu poprzez system call center umożliwia szybką naprawę i gwarantuje stałą ochronę zarówno dla użytkownika końcowego i pojedynczego stanowiska, jak i dla całej infrastruktury IT. Naprawy przeprowadzane są poprzez oprogramowanie do pracy zdalnej, dlatego też większość usterek jest usuwana w krótkim czasie.
|
JAK TO DZIAŁA?
Połączenie zdalne nawiązywane jest na żądanie Klienta i polega na udostępnieniu podglądu ekranu komputera jednemu z naszych serwisantów. Klient przez cały czas widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej lub uczestniczy czynnie powtarzając kroki konsultanta szkolącego.
|
Klienci, z którymi mamy zawartą stałą umowę serwisową mogą korzystać z tej usługi w ramach podpisanej umowy. Usługa pomocy zdalnej na zamówienie, świadczona jednorazowo: tel. (22) 632 55 25, e-mail: info@et.com.pl.