Wsparcie systemu ERP
Z nami zyskasz stabilność i bezpieczeństwo biznesowe! Oferujemy usługi serwisowe dla przedsiębiorstw korzystających z Comarch ERP XL i Comarch ERP Optima. Nasz wykwalifikowany zespół potwierdził swoją wiedzę specjalistycznymi certyfikatami oprogramowania Comarch ERP, co pozwala nam zapewnić Klientom pełną opiekę nad systemami ERP. W ramach naszych usług oferujemy administrację, utrzymanie w ruchu, optymalizację procesów biznesowych oraz szybką reakcję w przypadku awarii. Zadbaj o swoją firmę z pomocą naszych ekspertów!
Pełna opieka nad systemem ERP
Wdrożenie oprogramowania ERP to dopiero pierwszy krok, a kolejnym etapem jest zapewnienie systemowi stabilnego funkcjonowania, aktualizacji i konserwacji. W czasie, kiedy Ty zajmujesz się swoimi obowiązkami, odpowiednio wykwalifikowany serwis przejmie odpowiedzialność za niezawodność działania systemu Comarch ERP.
Eksperci do zarządzania systemami ERP
Kierujemy się zasadą, że sukces naszych klientów jest naszym celem, dlatego staramy się zapewnić im jak najlepsze rozwiązania i najwyższą jakość obsługi. W ramach usług wsparcia Klienci mają dostęp do wykwalifikowanych konsultantów, którzy łączą wiedzę biznesową i merytoryczną się w obszarach, takich jak: kadry, księgowość, logistyka i workflow.
Korzyści dla klienta
- Niższy i możliwy do zaplanowania z góry koszt utrzymania i rozwoju systemu ERP – regularne przeglądy i konserwacje pozwalają na zaplanowanie działań naprawczych przed awariami, co przekłada się na mniejszą ilość pilnych interwencji i związanych z nimi kosztów. Pomoc ta obejmuje zarówno stronę techniczną, jak i konsultację z zakresu funkcjonowania systemów.
- Koncentracja pracowników na podstawowym zakresie obowiązków – eliminacja niepotrzebnych działań związanych z naprawą lub modyfikacją systemu pozwala zaoszczędzić czas i zasoby, które można przeznaczyć na inne ważne projekty. Zyskujesz także więcej czasu na prowadzenie i rozwijanie swojej działalności.
- Wysokie parametry w zakresie ciągłości działania biznesu – nasz zespół specjalistów zadba o optymalne działanie systemu, a także szybko reaguje na wszelkie problemy, dzięki czemu minimalizujemy czas przestoju i koszty związane z ewentualnymi naprawami.
Dedykowany Dział Obsługi Klienta
Zespół pierwszej i drugiej linii wsparcia zajmuje się utrzymaniem ciągłości działania systemu i reaguje na ewentualne problemy.
W ramach usług serwisowych zapewniamy:
-
dostęp do dedykowanego zespołu wsparcia użytkowników
-
zdalne wsparcie – połączenia terminalowe
-
gwarantowane godziny wsparcia
-
dostęp do webowego systemu ewidencji zgłoszeń
-
skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów
-
bieżącą informację o realizacji zgłoszeń i o stanie rozliczeń
-
obsługę przez profesjonalnych konsultantów: posiadamy 25 Certyfikatów Comarch ERP Optima, 23 Certyfikaty Comarch ERP XL, Certyfikat Specjalisty Business Intelligence, Kompetencje Comarch: Biura Rachunkowe; Handel Detaliczny.
Dodatkowo, w ramach umowy wsparcia, jesteśmy w stanie zagwarantować priorytetową obsługę przez wszystkie działy naszej firmy zajmujące się świadczeniem pomocy użytkownikom. Pomoc ta obejmuje zarówno stronę techniczną, jak i konsultację z zakresu funkcjonowania systemów.
Chcesz poznać szczegóły naszej oferty?
Jeśli szukasz sprawdzonej i profesjonalnej obsługi systemów Comarch ERP, skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów. Wpisz w formularzu swój email lub numer telefonu, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą i przedstawi ofertę dopasowaną strategii Twojej firmy: