Obejrzyj nagranie z naszego drugiego webinaru: Usprawnienia dla biur rachunkowych w systemach Comarch. Jak ułatwić komunikację BR z Klientem?
Webinar ten skierowany jest do właścicieli biur rachunkowych, którzy chcą zwiększyć swoją efektywność pracy oraz pozyskać nowych klientów. W trakcie spotkania ekspert poruszył wiele ważnych zagadnień, takich jak usprawnienie procesu komunikacji i elektronicznej wymiany dokumentów z klientem. Zapraszamy!
Dowiedz się:
- jak pozyskać więcej klientów dla swojego Biura Rachunkowego
- jak usprawnić proces komunikacji i wymiany dokumentów z klientem
- jak zwiększyć efektywność pracy z dokumentami wykorzystując Elektroniczny Obieg Dokumentów
Udostępniamy bezpłatnie nagranie webinaru organizowanego przez Eden Technology Partnera Comarch. To doskonała okazja, by poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć cenne wskazówki od specjalisty.
Pełne nagranie dostępne tutaj:
Serdecznie zapraszamy!
Zrób pierwszy krok w swojej podróży do ułatwienia pracy w biurze, skontaktuj się z nami: ✉️ handlowy@et.com.pl