Cały proces wdrożenia jest możliwy do zrealizowania w formie zdalnej
Na żadnym odcinku wdrożenia systemu w firmie przedsiębiorcy nie pozostają bez wsparcia ze strony naszej obsługi. Cała organizacja działa zupełnie normalnie i nie obserwujemy nawet najmniejszego spadku wydajności.
Asysta w początkowym okresie użytkowania obejmuje usługi wsparcia w pierwszych dniach po wdrożeniu lub przy operacjach okresowych, takich jak: składanie deklaracji czy dekretacja pierwszych dokumentów. Zazwyczaj pojawiają się wtedy wątpliwości i nasza pomoc pozwala użytkownikom lepiej wykorzystać możliwości systemu w ich codziennej pracy. Telefonicznie lub przy wykorzystaniu zdalnych połączeń, odpowiadamy na pytania, wyjaśniamy oraz rozwiązujemy problemy, eliminując nieproduktywne kroki.
Kreatywna praca zdalna w branży IT nie jest już nowością
Dla wielu przedsiębiorców jest to rewolucja, jednak z doświadczenia setek przeprowadzonych wdrożeń wiem, że taki model się sprawdza. Obecnie jest już standardem, że większość spraw można sprawnie załatwić poprzez telekonferencję. Wielu programistów czy wdrożeniowców pracuje w tym trybie cały czas.
Dostępność pracowników, współpraca, spotkania
Firmy obawiają się, że organizacja pracy wymknie im się spod kontroli. Nic bardziej mylnego. Podstawą pracy zdalnej jest pewna dyscyplina i ustalenie godzin, w których wszyscy pracownicy są dostępni. Wszyscy korzystają z tych samych kanałów komunikacji, więc z łatwością przychodzi realizowanie zlecenia, analizowanie dotychczasowych postępów projektu czy zorganizowanie telekonferencji z klientem.
Wybór odpowiednich narzędzi
Nie ma skutecznej pracy zdalnej bez dobrej komunikacji. Szczególnie, kiedy firma realizuje wiele projektów i pracownicy wymieniają między sobą mnóstwo informacji. Wachlarz dostępnych programów jest bogaty, w naszym przypadku potrzebowaliśmy: komunikatora, narzędzia do zarządzania projektami i do rejestracji czasu pracy.
Być może ten artykuł zmieni podeście do trybu zdalnego wśród tych, którzy jeszcze nie są do niego przekonani…
A dodam jeszcze kilka zalet:
➡ Oszczędność czasu i kosztów, poprzez zdalne wdrożenie przedsiębiorcy nie ponoszą kosztów dojazdu
➡ Użytkownik widzi wszystkie czynności konsultanta na swoim ekranie, może robić notatki czy zadawać telefonicznie pytania
➡ Wykorzystanie sprawdzonej aplikacji zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, połączenia są szyfrowane